Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2016

Ευχαριστώ!!!!

Ευχαριστώ μες από την ψυχή μου τους αγαπημένους μου μαθητές και τους γονείς τους για αυτήν την τόσο συγκινητική υποδοχή σήμερα στο σχολείο. Είναι τιμή μου, που συνεργάστηκα για δύο χρόνια με τόσο δοτικούς ανθρώπους και τόσο αξιολάτρευτα παιδιά. 
Δεν είναι τυχαίο, που είναι τόσο αξιολάτρευτα! Τα παιδιά σας έρχονται καθημερινά  στο σχολείο με μια βαλίτσα. Το περιεχόμενό της το έχετε επιμεληθεί εσείς. Εμείς οι εκπαιδευτικοί, απλά ανοίγουμε αυτήν τη βαλίτσα και βάζουμε ό,τι μπορούμε ακόμα μέσα. 
Η βαλίτσα των δικών σας παιδιών είναι γεμάτη από αγάπη, καλοσύνη, ζωντάνια, τσαχπινιά, όρεξη για μάθηση, επιθυμία για παιχνίδι, διάθεση για καλοπροαίρετες σκανταλιές! Είναι τόσο γεμάτη η βαλίτσα τους, που σκορπούν με γενναιοδωρία γύρω τους το αποθεματικό τους. 

Σήμερα το τραπέζι μου γέμισε από αυτήν τη γενναιοδωρία. Καθημερινά γεμίζει η ψυχή μου. Το άγγιγμά τους, η αγκαλιά τους, το χαμόγελό τους, το τσαχπίνικο - σκανταλιάρικο βλέμμα τους, η εύστοχη ατάκα τους, που με αποστομώνει, είναι τα δώρα που κουβαλώ μέσα μου και μου δίνουν δύναμη σε κάθε δύσκολη στιγμή. "Όταν είστε κουρασμένη ή βαριέστε να σκέφτεστε πως σας αγαπάμε"! Τι περισσότερο να επιθυμήσει ως επιβράβευση ένας εκπαιδευτικός, από αυτήν τη δήλωση!
Ευχαριστώ που μου εμπιστευθήκατε τα παιδιά σας. Κυρίως ευχαριστώ για τα όμορφα πράγματα που βρήκα μέσα στη βαλίτσα τους!