Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016

Καλό καλοκαίρι!

Το πιο βαθύ μου ευχαριστώ στους γονείς των μαθητών μου!

Πέρασε άλλη μια χρονιά γεμάτη από στιγμές και συναισθήματα. Νιώθω πως άλλαξα και ας παρέμεινα η ίδια. 
Αρχίσαμε μαζί πηγαίνοντας παράλληλα στον δρόμο, που μας χάραζε ο κοινός μας στόχος: τα παιδιά σας - οι μαθητές μου. Αλληλοσυμπληρωθήκαμε και καταλήξαμε να βιώσουμε τη στενή επικοινωνία και τη συνάτησή μας στο τεμνόμενο. Αυτό ήταν εξαρχής η επιθυμία μου και είναι τώρα, που φτάσαμε στο τέρμα, η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου. Είναι οι τεμνόμενες ζωές που ορίζουν το παρόν μας και το μέλλον μας και σας ευχαριστώ που με τη στάση σας διαμορφώσατε και το δικό μου παρακάτω. 
Ευχαριστώ που εξαρχής αποδεχτήκατε αυτό που είμαι.
Ευχαριστώ που πιστέψατε σε μένα και μάθατε και στα παιδιά σας να έχουν πίστη και αγάπη στο σχολείο και στον δάσκαλο.
Ευχαριστώ που ήσασταν δίπλα μου, ακόμα κι όταν δεν σας το ζητούσα. Το ήξερα ότι μπορώ να στηριχτώ επάνω σας.
Ευχαριστώ που σε κάθε μας αντάμωμα μπορούσαμε να κοιταζόμαστε στα μάτια.
Ευχαριστώ που κάνατε τις ζωές μας από παράλληλες, τεμνόμενες.
Είμαι χαρούμενη που έχουν εσάς γονείς οι μαθητές μου! Ξέρω ότι θα γίνουν όμορφοι άνθρωποι, μεγαλωμένοι μέσα στην αγάπη, που τoυς περιβάλλετε!

Καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι σε όλους σας!
Καλή αντάμωση τον Σεπτέμβρη!


Κι όσο για τους αγαπημένους μου μαθητές...

Υ.Γ. Εύχομαι να μην με ξεχάσετε και να μου στέλνετε κανένα μήνυμα πότε πότε να μαθαίνω τα νέα σας! Ελπίζω επίσης να ξεκλέβετε λίγο χρόνο από τις βουτιές και τις βόλτες και να απαντάτε και στα δικά μου!